duminică, 12 decembrie 2010

Cati purici va face Turcescu la B1? Unul singur dar maaare. Elevul lui Dan Puric: “De unde stim noi ca Dumnezeu nu e imbracat in haina de piele?” A inceput campania “monstrisori de toamna” la B1 TV: Scufita cu barba rosie si Lupea

 
Un Puric pe micul ecran! Si n-am pliciul la mine… Cu ce se putea relansa “independentul” Turcescu? Vintu nu s-a gandit sa-i dea vreo exclusivitate asa ca a venit atat de plictisitorul “salvator al neamului”, bietul Dan Puric cu banda lui tocita pusa la infinit. Intr-un fel, ma bucur. Zilele trecute un om foarte, foarte important si foarte, foarte inteligent m-a intrebat brusc: “Ce parere ai despre Dan Puric?”. I-am dat raspunsul imediat, la secunda: “Un farsor! Speculeaza credinta oamenilor simpli”. Nu stiam ce va urma: pierd sau nu pierd. A zambit larg si mi-a spus: “Asa m-am gandit si eu dupa ce l-am vazut de-atatea ori la Turcescu. Erau sa ma pacaleasca!”. Asa ca tovarase Puric, dai cu Turcescu inainte! Si invers, fruntas Turcescu! Ca asa ajutati foarte mult la “luminarea poporului” asupra adevaratelor voastre fete de dupa mastile atat de bine fardate (Apropos de fard: o sa va spun intr-o zi cand m-am oripilat de Turcescu care mi-era oarecum simpatic pe vremuri). Dati-i inainte!
A, btw, poate explica profundu’ Puric, omul mumos si “credincios”, cum e sa stea cu un mic satanist tembel la “dialog intelectual”. Sa citim ce mai zice “VIP”-ul Turcescu in cautare de nemurire, intervievat de revista Maximum Rock:
Biserica si muzica rock
Foarte multa lume asociaza rock-ul cu satanistii. Cum vezi relatia dintre biserica si muzica rock?
Robert Turcescu: Asocierea intre muzica rock si satanisti e o prostie de pe vremea lui Ceausescu ramasa in constiinta unora dintre romanii de varsta a 3-a. Eu mi-as dori sa-i vad pe cei din biserica mai deschisi fata de cei care asculta rock si metal. In definitiv si acei care asculta astfel de muzica tot oile Domnului sunt, si mai mult, de unde stim noi ca Dumnezeu nu asculta muzica rock sau nu e imbracat in haina de piele?
Tare, nu?! “Ce teribilist inteligent, draga!” :)
Tot azi aflu de la fatuca care a dat ceasul inainte la Chisinau ca se mai lanseaza o emisiune la B1. Cand ma uit la poza, sa ma speriu nu alta. Am crezut ca este o reclama la expozitia “O, monstri dragi!…”. Cand colo, nu. Ce sa vezi? Deontologii molfaiti de la EvZ, Scufita cu barba rosie si Lupea. Nu s-au uitat in oglinda? :) Si primul lor invitat: Caartarescu! Poate asta-i secretul ca sa le urce audienta, pana la O macar: mutrele lor! :)

PS: Am multi prieteni la B1TV. De aceea imi si permit sa le spun, spre binele lor si a celei ce a fost, pana mai ieri, o foarte simpatica televiziune: combinatia cu EvZ este o greseala. Politica, ideologica, jurnalistica. Si o sa o demonstreze, cat de curand, audienta: “vocea poporului”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text

Sample text